הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
פתח/סגור תפריט

מוקד פניות ותקלות

כחלק מהשירות לתושבי קרית אתא מפעילה חברת "מעיינות אתא" מוקד מיוחד, 24 שעות ביממה ,לדיווח על תקלות מים, ביוב ואיכות המים. 
מטרת המוקד היא לתת מענה מיידי ומהיר לתושבי העיר.

המוקד פועל על פי אמנת השירות של רשות המים והביוב.

ניתן לפנות למוקד בטלפון: 1-800-200-464.

ה​מוקד מטפל בסוגי תקלות שונים :

  • תקלות בצנרת המים: ​פיצוצים בצנרת המים העירונית, נזילות ממדי המים ובחיבורי הצנרת, לחץ מים נמוך, מגופים שבורים/נוזלים, הפסקות מים.
  • תקלות איכות המים: מים עכורים, מים חלודים, טעם וריח שאינם טובים.
  • תקלות ביוב: פריצות וסתימות ביוב, בורות ביוב שבורים, מכסי ביוב חסרים, בדיקת חיבורי ביוב לקווים עירוניים.
  • תקלות אחרות: פגיעת קבלנים בקווי מים וביוב, גניבת מים מהקו העירוני, נזק שנגרם בעקבות עבודות של מעיינות אתא, פניות אשר דורשות התערבות של מהנדסי החברה.
​התקלות המדווחות על ידי התושבים נקלטות בתוכנת המוקד, המאפשרת אפיון התקלה על פי סוג התקלה, מיקומה, הגורמים המטפלים בה וסטאטוס התקלה. תוכנה זו מאפשרת גם לפקח על קצב תיקון התקלה, ולאתר רחובות בהם קיימות בעיות חוזרות כדי לאפשר למהנדסי החברה לבצע פעולות להחלפת ושדרוג קווי ביוב ברחובות אלה.

במקרה של תקלות חריגות, כמו פיצוץ קו סניקה, לחץ מים נמוך אזורי, תדירות גבוהה של פניות באיכות המים ותקלות במתקנים, מועברות הפניות לטיפול ישיר של מהנדסי החברה.

​הטיפול בתקלות​

במסגרת הטיפול בתקלות מופעלים שלושה קבלנים:
  1. דוגם מים לטיפול בפניות איכות המים.
  2. "מקורות"- המשמשת כקבלן תפעולי לטיפול בתקלות של מתקנים (בארות, מאגרי מים, תחנות שאיבה).
  3. קבלן לתחזוקה ולהחלפת מדי מים ולטיפול בנזילות המים.
 

מוקד פניות ותקלות